Sunday 25 November 2012

PEMBEKAL !!! FELINNA INCHLOSS ...JOM LANGSING DENGAN KRIM AJAID INI


KRIM PELANGSINGAN YANG BOLEH DIRASAI KESAN HEBATNYA HANYA DENGAN SEKALI SAPUAN.. SEBELUM GUNA SILA UKUR DULU SAIZ KAWASAN YANG INGIN DIKECILKAN..:)
HARGA BORONG ??????? SMS 018-3238830 SEKARANG
Kuantiti Order (180ml/botol)
10-19 botol = RM55 / botol
20-39 botol=RM50/ botol
40-99 botol = RM45/ botol
100 botol keatas =RM40/botol


Risau dengan pengambilan supplement penurunan berat badan yang memudaratkan?
Malas untuk berdiet keterlaluan?
Krim pelangsingan badan sebelum ini berbau serai, halia atau sangat panas??

MEMPERKENALKAN, SEJENIS LOSYEN BADAN YANG UNIK DAN ISTIMEWA!!
INCH LOSS DARI FELINNA BEAUTY..
berharuman persis minyak wangi memukau rasa, memiliki sensasi dingin (tidak terlalu hangat) dan mesra pengguna..
mampu membakar lemak2 berlebihan serta selulit di bahagian badan yang diingini seperti di perut, peha, pinggang dan lengan dengan sapuan mudah tanpa lekitan. Turun 5 KG sebulan tanpa berdiet dan senaman yang meletihkan!!

HARGA:
RM75 SEMENANJUNG
RM80 SABAH/SARAWAK
180ML/BOTOL

HARGA PROMO !!!!!!!!
RM68 SEMENANJUNG
RM75 SABAH/ SARAWAK  





APA KEISTIMEWAAN SEHINGGA MENDAPAT SAMBUTAN PALING HANGAT MASAKINI?-diformulasi dari bahan semulajadi yg selamat utk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang),  untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik.

-dibacakan 30 juzuk al-quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, P.Pinang... Semoga lebih dirahmati dan memberi kesan sebagaimana diingini pengguna..(Jd jangan langkah ya, simpan di tempat yang sepatutnya.)

-yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak.

-selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi.

-boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut)


CARA GUNA:

-picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang memerlukan sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah ikut/lawan jam) beberapa kali atau sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.
-sapu 2x sehari, sebaiknya selepas mandi dan juga malam sebelum tidur.
-boleh digunakan oleh lelaki dan wanita (ibu dalam pantang juga boleh mengamalkannya)
caranya ...uooolsss sapu di area perut & peha , pastu barut la dengan bengkong. kalo rajin mesti la membuah kan hasil kan
-kenapa dalam pantang selamat pakai felinna ni...sebab felinna ni utk kegunaan luar , slimming lotion yang yang sgt mesra pada kulit, pakai felinna selalu kulit jadi lebih soft lagi....cuba laaa



Salam and Hi all!

How you guys doing ya?

Anyway for those who place orders from Diana, thanks so much ya! Really appreciate it, and please get back to me if you have any queries ke, apa ke ya? =)

This is the testimoni on the Felinna Inchloss cream.

Haa, yang bawah ini nak menunjukkan yang krim ajaib ini bukan sahaja boleh di gunakan di badan, tetapi juga selamat di muka. Cara sapu nipis je kat muka tu , jgn banyak2...nanti mesti hilang lemak bawah dagu tu.Produk ni tempatan punyer, owner pun dah wat test kat diri sendri sebelom jual pada cust...memang berjaya !!!!

This customer, letak Felinna Inchloss ni kat pipi, menyebabkan dia kelihatan seperti memakai botox!

She is one happy lady after semua orang tanya dia ada ambil injection or apa. ;)


Rahsia kehebatan Losyen Felinna Inch Loss ini terletak kepada dua perkara iaitu FIZIKAL dan SPIRITUAL.
Secara fizikalnya losyen ini mengandungi pelbagai jenis herba serta bahan semulajadi yang terpilih. TIADA BAHAN KIMIA BERBAHAYA digunakan dan kesemua bahan-bahan ini sangat-sangat sesuai untuk bertindak menghilangkan lemak badan yang berlebihan seperti :

  • Ekstrak Aloe Vera
  • Sodium Edta
  • Triethanolamine
  • Acrylate
  • Iris Florantina Extract
  • Glycerine
  • Capsaicin
  • Fragrance
  • Methylparaben
  • Ethylparaben
  • N-butylparaben
  • Propyparaben
  • Isobutylparaben
  • Air tapisan Reverse Osmosis

Ianya telah diformulakan dengan formulasi yang disahkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia 
[KKM. No. KKM :NOT120101613K]. Secara SPIRITUALNYA, produk ini telah dibacakan dengan ayat-ayat Al-Quran 30 Juzuk di Maahad Tahfiz di Bukit Mertajam, Pulau Pinang.
Oleh itu dengan gabungan bahan-bahan yang terpilih yang berkesan, yang diformulasikan dengan formulasi yang berhati-hati ditambah suntikan bacaan Al-Quran menjadi losyen Felinna Inch Loss ini satu produk yang hebat yang tiada seumpamanya di pasaran


1WEEK 4KG! Hanya sapuan lotion ajaib! Okes tq utk gambar superb nih....

Lihat berapa banyak perbezaan anda bole dapat hanya dengan 4kg yg hilang... Tu xbgtau details berapa inch hilang lagi tu...

Tahniah..tahniah..tahniah...





No comments:

Post a Comment